donderdag, februari 20, 2014

Project Life 2013 week 41 t/m 44

Eindelijk weer eens een Project Life update!
De onderstaande sheets had ik al af alleen nooit op mijn weblog gezet, oen he? Maar bij deze dan.

Week 41 +41 overzicht. Mijn wereldje bestond op dat moment vooral uit baby en baby en baby ;-) We moesten nog in een ritme komen en dat viel soms niet mee!
 Week 41; Een leuke week en een niet leuke week want ik belandde weer een dag en nacht in het ziekenhuis, maar ook leuk om dingen die we deden zoals op visite bij mijn vriendinntje Kelly die 11 dagen eerder dan ik Kyano kreeg!
 Week 42; een leuke gezellige week, we hebben een boswandeling gemaakt, kastanjes geraap, stoofpeertjes gemaakt en Poes Pluis lag gezellig met Callen in de box! Ook hebben mijn zusje en ik foto's gemaakt als kadootje voor onze mama. Dat was echt iets van 16 jaar geleden!
 Week 43 en week 44 het overzicht!
 Week 43; Vriendinnetje Marije kwam op visite met d'r gezinnetje. Wat een groot verschil nu tussen Morris en Callen! Pixie is druk met schrijven, ik ga lekker met Callen in bad, en hij gaat voor 't eerst in de kinderwagen en ik begin me weer een beetje mens te voelen
 Week 44; Skylar is dol op d'r broertje en leest graag voor (wel op z'n kop maar ach). De eerste kerstversiering is gekocht... het is een uiltjeshanger! Callen met mijn favoriete rompertje aan! Knuffelen met tante Sabrina en gewoon een lieve foto!

En dat was dat! Ik ben heel trots want... vanochtend heb ik Project Life 2013 afgerond! Hij is helemaal af! Niet te geloven en dat na zo'n veelbewogen jaar! Ik zal snel foto's plaatsen ervan. Ik ben ook al begonnen met Project Life 2014 al ga ik die wel anders doen dan 2013 want het is ZO veel werk om elke week een spread te maken dus ik ga het anders aanpakken want dit boek is me wel zoveel waard!

1 opmerking:

sabrina zei

Ik weet niet eens van die foto af.... hahaha wat een mooi jong is het toch. Kwijl kwijl kwijl