donderdag, maart 13, 2014

feb/march favorites

Laat ik eens mijn favoriete dingen van dit moment delen! Ik kan enorm genieten van de kleinere dingen en dat is echt heel fijn want dat betekent dat ik uit mijn winterdipje ben!!! (viel deze keer reuze mee hoor!)
Allereerst dus lente! Lentegeur wel te verstaan en in dit geval de geur van hyacinten in je huis! Die staan hier al weken op tafel naast de laptop zodat, als ik even pauze neem, mijn neus vol kan snuiven!!! Ik heb ze al in alle kleuren gehad de afgelopen weken. Ook 'sochtends als je de woonkamerdeur open doet, hmmm meteen vrolijk (nou ja bijna meteen dan hahaha)

Een ander lekker geurtje is deze kaars, orange musk roses van Hema, ja ik ben hema-o-fiel! Ik vind deze kaarsen echt super lekker ruiken en de zakjes ook trouwens, dus deze staat ook vaak aan, bijna op inmiddels!

 Iets waar ik niet per se heel erg blij van word, maar eerder een ergernis minder is, is deze nieuwe hoes voor mijn strijkplank! Ik ergerde me suf aan de oude (iets van 8 jaar oud dus hey mag het?) en deze staat wel lief! Ja ondanks dat er inmiddels 2 mannen wonen, kleurt het huis hoofdzakelijk roze hoor! (ook weer bij hema gekocht)


Yumyumtijd voor mama! Ik ben al lang geen hele erge koffiedrinker meer, maar ik liep hier tegenaan (was in de uitverkoop omdat ze inmiddels een nieuwe verpakking hebben) en dit was toch even erg genieten! Heerlijke koffie, niet té sterk, met choco, en schuim en zoetig hmmm lekker! Ik geloof dat ik inmiddels aan mijn derde doosje begonnen ben! Ben je nieuwsgierig? Laat een comment achter en ik stuur 1 zakje naar 1 gelukkige ;-) gewoon omdat ik het leuk vind!

En dan deze....dit pakje voor Callen kochten we bij Prenatal, daar schreef ik al eerder over in deze blog, ik ben DOL op dit pakje, het is zacht, flexibel, zit en staat mooi en nog lekker baby-achtig, want ik vind dat de kleertjes van tegenwoordig, veel te snel "grote/stoere jongensachtig" is, en het baby er al gauw uit is als je maat 62 gepasseerd bent. Dit setje is van Name-It

Nog een drankje.... deze thee!!! YUM!! Ik ben dus een thee-drinker en onlangs gooiden ze bij Appie de hele boel om, en kwam ik deze tegen! Ik ben DOL op rozen/lotus/jasmijn etc smaken aan mijn thee en dit was echt zo lekker! Echt de moeite waard om te proberen.
Nog iets waar ik eerder over blogde zijn mijn Uggs! Jeetje wat ben ik daar blij mee, ik zit er bijna aan vast gegroeid. Ergens jammer dat het mooi weer wordt want dan gaan ze natuurlijk de kast in, maar voor nu draag ik ze mooi nog even (elke dag!)

We hadden een baby-schommel, zo'n dicht zitje, maar daar zijn de meiden inmiddels te groot voor geworden! Het werd tijd voor een nieuwe schommel dus! En die hebben we gekocht! Er hangt een stang in de deuropening waar je die aan vast hangt en tadaaaa weer een blij kind! Het zitje bewaren we uiteraard voor Callen!
Mug-cake; nieuw probeersel maar een absolute treffer hier in huis, vooral bij de meisjes, want "taart" voor ontbijt, wie wil dat nou niet? Little do they know dat het gewoon havermout, ei en banaan is met vers fruit en rozijntjes hahaha!
En last but not least... Sophie! Sophie is een speeltje dat al stamt uit 1961 en erg bekend is in Amerika en Frankrijk en het leek mij een goeie voor Callen die alles in zijn mond stopt. Dit is niet alleen een speeltje maar ook een bijtring. De gele ring die ruikt en smaakt ook naar vanille. Het beestje zit ook een piepje in en het is absoluut een favoriet van Callen! Elke dag speelt hij er mee en knaagt hij erop! (€ 15,95 bij Bol.com)
Hij kwam in deze mooie kadoverpakking trouwens!

Dit zijn de favorieten van dit moment! Op naar de volgende keer!!!

Geen opmerkingen: