vrijdag, april 18, 2014

Food blog Friday #3

Tom Kha soep

Nodig voor 4 personen:
1 zakje Tom Kha paste van Blue Elephant
4 eieren
2 kipfilets in stukjes gesneden
2 naanbroden
koriander
1 zakje noodles kant en klaar (amoy)
Kokosmelk 1 blikje
Bereiding:
Het is eigenlijk heel erg simpel! Je bereid de soep zoals op het pakje vermeld staat! Alleen... vond ik hem te mager en dun dus heb ik ervoor gekozen wat dingen toe te voegen en ging het meer naar een Soto toe. Ik heb er bijvoorbeeld nog noodles ingedaan, want ik vind dat altijd lekker in zo'n soepje, En een gekookt eitje erbij, én nog wat naanbrood erbij en smullen maar!!! Let wel... er staat op dat het "mild" is, maar het is best pittig vind ik!

Ik hou van experimenteren met eten, daarom volg ik zelden de gebruiksaanwijzing 100%. Ook in dit geval niet, want wat ik al zei... te dun, te licht voor een avondmaal dus er moesten dingen bij! Je kunt ook nog lekker champignons toevoegen (tja waar niet in!) of wat ook erg lekker is, taogé!
Eet smakelijk!!!

Geen opmerkingen: