vrijdag, augustus 08, 2014

Vakantie 2014 #3

De eerste paar dagen van augustus in review....

Soms hebben de meiden even geen zin om buiten te spelen, want tja...de achtertuin is natuurlijk wel een keer helemaal ontdekt en de fantasie soms een beetje op! Gelukkig heb ik dan nog wel een trukendoos gelukkig en in dit geval was het figuurtjes natekenen. Pixie is daar al heel erg goed in zoals je op de foto kunt zien....
 Voor Skylar (net 3) is het nog wat moeilijker maar heel wijs doet ze ook mee hoor, alsof ze het allemaal al lang snapt en kan lekker dier!
 En dan komt de doos (en tig huisjes) van Little People weer tevoorschijn en nu vermaken ze zich er alle 3 dus mee! Money well spend zullen we maar zeggen! Ze vinden het nog steeds prachtig en spelen er graag mee!
 En dan... na heel lang, veel té lang, kon ik eindelijk mijn belofte aan Pixie inlossen... en heuse Lalaloopsytaart! Wat wilde ze dat graag en wat zag ik er tegenop, maar hij is best leuk geworden en ze was er vooral heel blij mee waar het natuurlijk ook om ging, maar..... serieus... hij was niet weg te hakken! Wat er mee gebeurt is mag Joost weten, maar het is me nog nooit gelukt zo'n mislukte taart te maken!
 Kijk hoe trots ze is! Ik ben er "maar" tot kwart over 10 's avonds mee bezig geweest... sjucht... zo blij dat zij tevreden was hahahah
 En de taart in zijn/haar geheel, een zeemeermin Lalaloopsy, 2 van haar favoriete dingen in 1 gecombineerd voilá!
Deze taart maakte ik omdat Marije en Tobias met Danique en Morris kwamen om Pixie d'r verjaardag nog te vieren. Het was erg warm en een schitterend mooie dag wat uiteindelijk resulteerde in 1 groot waterballet/gevecht, niet alleen de kindjes, maar ook de volwassenen waren kledderkliedernat en wat hebben we gelachen!
 Hier nog een foto van de kleddernatte Marije en haar moppie Morris! (die overigens niet zo gecharmeerd was van dat koude water, oops)
 En Callen, die het watergevecht gemist had, omdat hij sliep, maar hier net zijn bedje uit was en graag nog even mee deed. Kijk die armpjes dan! Lekker spekkie van me! <3 p="">
Dit was 1 t/m 4 augustus. Er volgt gauw weer een blog met NOG meer leuke foto's! Tot nu toe mijn favorieten! Ik zet ook vaak foto's op instagram, als je me daar wilt volgen hoef je alleen maar rechts in de balk op 't knopje te drukken en kom je uit waar je zijn moet ;-)

1 opmerking:

Mama van Jenthe (Kelly) zei

Wat een prachtige taart zeg!

Mooie laminaat hebben jullie volgens mij dezelfde als die wij boven hebben. En die Little people dingen super leuk! Jenthe heeft (bijna dezelfde)geluidenhuis gekregen met haar verjaardag woensdag.