maandag, augustus 11, 2014

Voorbereiding Callens verjaardag

Nog maar een week of 5 dan is onze kleine grote man Callen al weer 1 jaar oud! Ik pak graag uit als het om verjaardagen gaat en vooral die van de kindjes want onze eigen verjaardag vieren we niet eens. Het resulteert wel in dat ik me een week of 2 vóór de betreffende verjaardag me helemaal in de stress werk om alles af te krijgen! Dit jaar heb ik het voor Callens verjaardag eens anders bedacht! Ik ben vanaf Pixie's verjaardag al begonnen met plannen, uitdenken, uitwerken, bestellen en maken! Slim toch?

Moodboard


Duidelijk toch? De kleuren blauw/turqouise groen/lime en bruin en uiltjes.

To do List

1. Thema en kleuren bedenken
2. Printables zoeken
3. Sweet table bedenken (recepten)
4. Kaartjes maken voor diverse dingen
5. Uitnodigingen maken
6. Naamslinger maken
7. Pompoms maken/papier bestellen
8. Kleding/outfit (romper, kleding, slab)
9. Taart/cupcakes
10. Cadeautjes
11. Uitgebreide to do list maken per recept ed.

Zoals je ziet is dit de eerste opzet en zal ik iedere week het eea laten zien in de voorbereidingen voor deze verjaardag. Uiteraard ben ik al even bezig en al aardig gevlot in mijn lange lijst ;-)
Ik heb er erg veel zin in!

1 opmerking:

Sandra zei

Ahh dat is zo leuk hè voor een eerste verjaardag!!! Veel plezier met alles plannen/kopen/maken...