woensdag, september 24, 2014

Callens verjaardag deel 2

Een dag later dan gepland maar hier is ie dan, het blogje over Callens eerste verjaardagsfeestje!
Callen had de grootste lol met zijn ballon 's ochtends vroeg.
Samen met zijn grote zussen ook nog even lachen gieren brullen om springende ballonnen! Dat kwam mooi uit want wij gingen de boel nog even opruimen, en eten voorbereiden. Al waren we om half 10 al klaar en konden we nog lekker met de kindjes en speelgoed spelen.
Om half 1 kwam de eerste visite al en Callen was ik net uit bed aan het halen. Hij kreeg zijn mooie romper aan natuurlijk! Look whoo's one! En hij stond toch stoer! Kijk hem staan dan!
De dames helpen graag met het uitpakken van de kadootjes want Callen snapt er nog niet veel van en ik geloof dat hij het ook niet zo heel erg interessant vindt.
Grote man maar toch nog een klein kereltje zo!! Heerlijk lief "baby-toetje" 
Niet de meest perfecte foto maar toch kun je hier wel de voorkant van de romper zien!
Hier een foto van de slinger die ik gemaakt heb van alle foto's, van zijn geboorte en dan elke maand op de 16e een foto... ook 16 september, afgelopen dinsdag, toen hij dus écht 1 jaar werd.
De pompoms en de sweet tabel, en ik moet zeggen, ik ben best heel blij met hoe het allemaal is uitgepakt!
Om 1 uur komt dan de rest van de visite binnen. Hier Callen met tante Sabrina. Ze heeft een tongpiercing en Callen wil graag dat ze d'r tong uitsteekt. Leuk he? Hij doet het zelf even voor!
En dan is het toch echt tijd voor taart mét kaars! Hij kan al heel goed blazen alleen besloot meneer nu proberen het met zijn vingers te doen dus heb ik gauw de kaars uitgeblazen ;-)
De vraag was of dit meneertje wél of niet in de taart zou duiken. De dames deden heel voorzichtig en wilden geloof ik geen vieze vingers, maar...
Hij deed wel lekker waar ik op hoopte! Lekker met zijn hele handjes erin!!
Opentrekken en kleien maar ;-)
En er ging ook een aardige portie zijn mondje in! Lekker blauw allemaal hahaha
Overigens het ging er blauw in... en (TMI) kwam er blauw ook weer uit!!!
Er was natuurlijk ook veel visite wat Callen prachtig vond al die aandacht. Vooral kleine Devon vond hij heel lief, zo lief dat hij hem wakker maakte om mee te spelen!
De volgende ochtend was Callen lekker aan het spelen met al zijn Vtech Toet toet spullen, de garage, politiebureau en vliegveld, verwend klein manneke hahaha
 Dit waren nog wat andere kadootjes die Callen ook nog gehad heeft, er zijn nog wel wat leuke speelgoedjes maar die had meneer al flink in gebruik!! 
Het was al met al een geweldige dag, vol plezier en lekker eten. Kortom geslaagd!  

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het ziet er erg gezellig uit. Mijn favoriet is de foto waar hij die turquoise taart eet!