dinsdag, oktober 21, 2014

Project Life April 2014

De maand april is goed gevuld, op dit gebied want we hebben de eerste verjaardag, nl die van Skylar. 
Maar hier eerst mijn maandoverzicht... een rommeltje, qua kleur en foto's en er zit geen eenheid in, ben dus niet zo heel erg tevreden over deze spread.
 Dit is de linkerpagina... Vooral veel Callen, Zoals je ziet is er echt van alles wat te zien qua kleur en stijl, rommel dus!
 De rechterpagina..... Ik ben wel dol op de foto's van deze pagina's!

 Ik besloot om een spread te maken van Skylars verjaardag, Ik vind de verjaardagen altijd erg belangrijk om goed vast te leggen voor later... eerder maakte ik miniboekjes maar met 3 per jaar is dat best een hele klus dus bedacht ik het zo te doen! 
 De linkerpagina... deze spread ben ik wel heel erg blij mee, eenheid, lief, zacht en precies zoals Skylar ook is. Mijn kleine moppie al weer 3 jaar!
 De rechterpagina...We hebben de uitjes vastgelegd, haar keuze qua avondeten, en haar verjaardagsfeest! Lekkere paaslunch gemaakt en we hebben allemaal erg genoten!
Hierna heb ik besloten toch 2 spread per maand te maken omdat ik té veel foto's heb om maar in 1 spread te verwerken. Dus 1-15 mei en 16-31 mei... maar dat dus de volgende keer!

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Het lijkt me toch een hele klus! Hoe lang ben je hier nou mee bezig?

Mama van Jenthe (Kelly) zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan. Prachtig!!