dinsdag, oktober 28, 2014

Project Life Mei 2014

De maand mei... Zoals ik eerder al zei... deze maand besloot ik toch 2 spreads per maand te doen. Ik had gewoon té veel foto's per maand om maar 1 spread te maken en eigenlijk vind ik het ook heel erg leuk om te maken dus waarom niet! 

De hele spread van 1-15 mei, ik ben wel tevreden over deze spread, ook weer meer eenheid en zachte kleuren, vooral roze en mintgroen, mijn favoriete kleuren van het moment.
 Linkerpagina... Heerlijke Quinoa salade, het recept erin want deze wil ik niet meer vergeten. Deze maand stond wel in het teken van het ontdekken van superfoods en gezond eten. Ook werd het weer mooi weer en konden we meer naar buiten toe!

 De rechterpagina, nieuwe kleertjes voor de kindjes, Callen die gekke dingen doet, gewoon leuk!

De hele spread van 16-31 mei 2014, heel tevreden over deze spread, eenheid, rust, mooie kleur...

 De linkerpagina... een heerlijke maand... Een 1 op 1 uitje met Skylar, zo gezellig, Pixie had haar eerste verjaardagsfeestje, en we gingen ijsjes eten! En... voor het eerst in hele lange tijd weer eens naar een scrapwinkel geweest WOW!
 De rechterpagina...een en al Callen ;-) ja dat kleine mannetje maakt zoveel mee voor de eerste keer en ik heb zoveel leuke foto's van hem *dweep dweep*

Deze maand koos ik eens voor 1 kleur, ik was steeds niet zo tevreden over de "rommel" die het werd en ik heb een aantal keren kaartjes geruild en kreeg heel veel mintgroen terug, gelukkig want het is echt mijn favoriete kleur momenteel (al bijna het hele jaar haha) En ik vind de sfeer gewoon zacht en lief. Het geeft eenheid en rust op zo'n spread wat ik fijn vind bij al die drukke kleurrijke foto's!
Ik kan natuurlijk ook kiezen voor zwartwit foto's maar dan heb ik vaak het gevoel dat ik een hoop "mis" in details oid, bijvoorbeeld de prachtige mooie blauwe ogen van mijn kinders...

Volgende week juni 2014!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Dat mintgroen zorgt zeker voor eenheid.