woensdag, november 05, 2014

Nog 50 dagen tot de kerst!!!

Vandaag is het nog maar 50 dagen tot de kerst wooohooo Ik hou er van!

Elk jaar kijk ik er naar uit, heb ik er zin in, ben ik druk aan het verzinnen wat te doen met de kindjes!

Een van de dingen die we altijd doen is de kerstshow in Eurofleur bezoeken, en dan niet 1x maar wel een paar keer hoor! De kindjes zijn dol op al dat moois, lampjes en de huisjes en dergelijke! Ik geniet er volop van. Dit jaar waren we er bijzonder vroeg bij, per toeval eigenlijk en dit is mijn impressie!


Veel wit, parelmoer, veel glim en koper/goud is wat de kleuren zijn voor dit seizoen en.. I LOVE IT!! Dat zijn de kleuren die wij ook in de boom hebben elk jaar. Wit, glas, parel en mintgroen/teal/petrol dus we kunnen ons hart ophalen!!! Oh ja en uiltjes, heel veel uiltjes, en laat ik daar nou net ook dol op zijn!!

 Mooie koperen dingen, kannen, glazen, kerstbomen, ballen en schalen!
 Oh ja had ik al verteld dat er VEEL uiltjes waren? Hier nog een paar, zo leuk!
 Onze favoriete kleuren zijn er ook volop, heel blij mee! Hier zal vast wel wat van aangeschaft worden.

 Deze komen op de foto niet zo mooi uit maar de kleuren zijn echt prachtig! Heel mooi en helder en lief!
 Deze vind ik erg mooi met zo'n cameo erop!
 Heel veel kant en parel en glim bling dingen zijn er te vinden. Mooi, niet té, wat al gauw het geval is, maar chique! 
 Een van Pixie's favorieten, kerstengeltjes.. (haar handje links onder ook!)
Zelf manlief genoot er erg van en vond het leuk dus ik weet zeker dat we er binnenkort weer lekker rondlopen en dat na een kopje koffie met een gebakje (dat je daar lekker kunt halen) is het helemaal leuk! De kindjes kunnen zich ook lekker uitleven in de ballenbak, kortom altijd een geslaagd uitje voor ons!

Next? Binnenkort begint de workshop "December Stories" van scrapdelight en ik heb niet alleen de workshop maar ook het XXL workshop pakket aangeschaft, wat super leuk voor het eerst in een eeuwigheid weer eens echt scrappen. Het is een workshop in Project Life stijl maar ik kies er voor zelf een boekje te maken, welk format weet ik nog niet maar dat ik er naar uit kijk staat vast!

En voor nu,...aftellen maar naar kerst!!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het ziet er inderdaad prachtig uit! Wat leuk dat je je zo op kerst verheugd!