zaterdag, december 06, 2014

December stories dag 4+5+6

En dan loop je NU al achter! Hij gaat lekker ;-) d.w.z. ik heb foto's gemaakt, verhaaltjes bijgehouden en allemaal klaar om te printen en dergelijke maarrrr nog niet verwerkt. Tja drukte met de Sint en 2 stuiterdames en een manneke dat 6 vreetkei'tjes tegelijk krijgt... dat merk je wel aan het einde van je dag! Dus nu even tijd en rust om wat te laten zien en vertellen want het waren wel hele gezellige dagen hoor!

Dag 4:

 Vanochtend hebben we eerst boodschappen gedaan en liep ik tegen kralensetjes van Woezel en Pip aan en het leek me erg leuk voor Skylar om wat fijne motoriek te oefenen en ze vond het erg leuk en deed het super goed!!
Er kwam weer een voorraad nieuwe katoentjes voor me binnen zodat ik weer verder kan aan Skylars deken! (inmiddels 12 squares verder!)
 In de middag een spontane koffiedate met Maaike en dat was erg gezellig. Mijn kleine mannetje hield me ook daar flink bezig! (zie je de kaarsenmandjes en bloemen en de trap op de achtergrond? Nou dat dus!)
Ook heb ik nog lekker gefreubeld aan de December Stories en dag 1 en 2 zijn helemaal af!
 Dit is het uitgewerkte en afgewerkte idee van Michelle en ik ben er super blij mee, staat zo mooi!
 Een detailfoto van een mini layout op 10*15 formaat
 En nog wat close-ups. De gouden overlay zat trouwens in de hoezen en komt nu goed uit!

Dag 5: Sinterklaas!

De kindjes waren niet zo zenuwachtig gek genoeg! Ze keken wel er naar uit en met wat zwarte vegen op de wangetjes gingen we de kou in om de beste man op te wachten. Hij kwam aan met een heuse brandweerwagen compleet met loeiende sirenes!
Skylar was ook onder de indruk en wilde de beste mand heel graag een handje gaan geven maar durfde toch niet uiteindelijk!

 Zoals ik al zei, koud, ijskoud, waterkoud, VRESELIJK koud! De zon scheen wel heel mooi zoals je ziet maar brrr en dit was om half 10 en de zon staat echt nog heel laag, echt winter dus!
En dan is het pakjesavond, nou ja middag want het is net over 4 als Piet op de deur bonkt, en ik heb niet veel goede foto's er van, maar ja deed 10 dingen tegelijk ook ;-) Hier in ieder geval 2 foto's!
De zak naar binnen slepen en de eerste kado's eruit trekken! Niet lezen wat erop staat maar scheuren met die handel!!
 Ook Callen kreeg kadootjes maar hij was vooral geprikkeld dat hij niet op de vloer tussen de meiden erbij mocht zitten. Er stond ook allerlei eten op tafel en dat gaat nog niet zo goed samen hihihi.
De kindjes zijn gruwelijk verwend weer met kleine leuke kadootjes, kleding, boeken en een heuse digibird die ze zo graag wilden, knutselmateriaal etc

Dag 6:

Om 7 uur wordt ons minivolkje pas wakker! Was dat ons Sinterklaaskadootje? Lekker hoor! 
Callen hijs ik meteen in zijn nieuwe pak die hij van de Sint kreeg, was staat het leuk! En het past netjes, oops... ik denk dat deze mama er binnenkort nog een haalt, maar dan een maatje groter! Vind het veel te leuk en lief staan! Hij speelt lekker met zijn tractor en dieren samen met Skylar. Die trouwens ook druk is met Woezel! Ze kregen gisterenavond laat nog een pakje van de Sint die hij kennelijk vergeten was te geven! Ze kregen het spelletje "verstoppertje" van Woezel en Pip, 1 dikke hit!
 Pixie speelt nog in pyjama met haar kapperssetje onder genot van fluitende digibird (heel zo irritant nog niet eigenlijk!)

Vanochtend heel even tijd voor mezelf om wat foto opdrachtjes te maken voor vulling van het December Stories album, hierbij glitter en kerstbal...
 En in de categorie snoepgoed, deze zelfgemaakte speculaas/appeltaart cupcakes, yummy!
 En als klap op de vuurpijl haalde Pixie vandaag met 2 vingers in d'r neus (ja ik ben trots) haar 1e groepje van zwemles! En waarom ben ik zo trots? Eindelijk iets gevonden waarin ze NIET op d'r moeder lijkt! Ik was doodsbang voor dat water als klein meisje en het leek erop dat Pixie dat ook had... tot ze op zwemles ging en even liet zien dat ze het allemaal best kon en zo deed! Ik ben 10 cm gegroeid vandaag!
En dat waren de afgelopen 3 dagen! Ik ga gauw foto's printen en aan de gang en hopen dat er veel leuks weer uit gaat komen!
Morgen op het program: naar de kerstmarkt van Eurofleur, traditie in stand houden, de kindjes mogen elk 1 bal uitzoeken!

Geen opmerkingen: