woensdag, december 09, 2015

Advent...

Mijn vriendinnetje Annemiek en ik maken elk jaar voor elkaar "dé doos". Die opmerking alleen al zorgt voor vele hilarische uitspraken, grapjes, onderonsjes en vooral veel plezier! Wat we daar mee bedoelen is een doos vol zelfgemaakte/gepimpte kadootjes. 24 om precies te zijn, elke dag 1 tot aan de kerst! Op dit ogenblik zitten wij financieel heel erg krapjes en heb ik mijn hoofd er ook niet zo bij. We hebben het er voor dit jaar niet eens over gehad zelfs! Dus ik heb ook niks gedaan. Oké ik kan het toch niet laten, ik had al 1 kado voor haar gekocht, voor de kerst. Maarrrrr.... in november ging mijn deurbel.... daar stond een hele mooie doos met de tekst "niet openen voor 1 dec"
aan het handschrift te zien kwam hij van Annemiek, al hield ze even vol van niet! Uiteindelijk gaf ze toe en was ik tot tranen aan geroerd. 1 december kwam en ik mocht "de doos" open maken en het briefje wat er in zat, maakte dat ik weer een berg kleenex nodig had. En dus nu mag ik elke dag 1 kadootje open maken, dat is ZO leuk!

Natuurlijk voelde ik me een beetje schuldig en heb ik een paar kadootjes voor haar gekocht en gemaakt en naar haar opgestuurd. Het zijn er dan geen 24 maar hey... ik had maar 2 dagen LOL!!! Ik ben nu al aan het pinnen en zoeken en dergelijke voor kadootjes voor de volgende ronde, want of we nou wat afspreken of niet... er komt een doos! Hier mijn kadootjes tot nu toe.

Ik heb op 1 december oorbellen gekregen, die ik tot nu toe elke dag gedragen heb
op 2 december kreeg ik een hartjes fotolijst die hierboven ook staat afgebeeld
Op 3 december een Happy Jar. Daarin stop je briefjes met leuke dingen die meegemaakt hebt ed en als het dan even niet mee zit, of aan het einde van het jaar, lees je al die briefjes weer!!
Op 4 december kreeg ik DIY pollepels omdat ik van kokkerellen hou.
Op 5 december, onmiskenbaar een zak pepernoten
Op 6 december een heerlijke scrub, de roze tube op de foto
Op 7 december een notitieblok, heel handig want ik ben een enorm lijstjese-mens en vergeet van alles
Op 8 december een hele mooie kaars
Op 9 december, vandaag dus, krijg ik hele gezellige sterretjes prikkers omdat bij mij nooit iets gewoon kan en ik overal, elk detail uitdenk en zo ook voor de kerst, en die passen daar super bij natuurlijk!

Kortom, al weer super verwend en allemaal "on-point" Heel erg blij mee! Volgende week weer een update hoor!

Geen opmerkingen: