dinsdag, december 15, 2015

Foodswap

Kijk nou toch eens wat een grote doos ik ontving op woensdag 9 december!

Deze doos is voor de foodswap die by_san organiseerde via instagram en haar blog! Ik heb me aangemeld omdat ik dol ben op eten en drinken en lekkere dingen en koken en bakken en experimenteren! Ikzelf heb een doosje vol gestopt met mijn favoriete producten op gebied van zoet, chocolade en roerbakken want dat zijn mijn swapmaatje's favorieten. Nog een uitleg gegeven en een briefje erbij en opgestuurd (1 dag te laat maar hey... hij was er op tijd).

Nu kreeg ik zelf deze doos en moest nog een aantal dagen geduld hebben, wat is dat moeilijk en vooral niet mijn sterkste kant.
Gisteren was het dan zo ver ik mocht deze mega doos uitpakken. Er kwam een heus kerstpakket uit!!

 Na uitpakken kon ik goed kijken wat er in zat.... een mand vol leuke en lekkere dingen
 Sterker nog, een recept voor een bananentaart met alle benodigdheden zat er in!! Zo leuk!
 Altijd leuk deze vormpjes!
 En een snijplank met een heerlijk recept die ik zeker ga uitproberen!
Lieve Carla, je hebt de spijker op z'n kop geslagen met deze geweldige swap! Ik ben er heel erg blij mee dank je wel!!!

Geen opmerkingen: