dinsdag, december 01, 2015

To do lijst December

Afgelopen maand maakte ik een lijstje met wat ik allemaal wilde doen, gisteren postte ik al wat ik allemaal gedaan kreeg en vandaag post ik de lijst voor december want het is al weer 1 december. De laatste maand gaat in!!! Dit is mijn lijstje

1) December Daily/ December Stories bijhouden
Ik doe al jaaaaaren elke kerst de December Daily. Dat is elke dag foto's maken, elke dag je dag scrappen en afgelopen jaar ging dat in Project Life Style en dit jaar doe ik dat weer. Een workshop via Scrapdelight maar ook gewoon een lijstje met dingen die ik erin wil verwerken. Onze kersttradities, de 2 kerstdagen natuurlijk en vooral heel veel sfeer. Dit maakt dat ik bewuster kijk en geniet van 1 van de leukste maanden van het jaar en ik vind het leuk om later de verhalen terug te lezen en dus ook zien.

2) Mijn mail uitpuinen en opschonen

3) 2 boeken lezen
Ook deze maand staat hij op mijn lijstje!

4) Sporten volhouden
Natuurlijk doet het me goed om te sporten, maar ik wil het volhouden. Ik heb me neergelegd bij het feit dat er van hardlopen even wat minder terecht komt en ik helaas weer opnieuw kan beginnen zodra het wel weer gaat (meestal vanwege het weer en als ik tijd heb, is het al donker, ben niet zo'n held)

5) GENIETEN
Ik heb het vaak druk met leuke dingen organiseren en voorbereiden, dat als het daadwerkelijk gebeurt, ik er niet heel erg bewust van geniet maar te druk ben daarvoor en dit jaar wil ik bewust heel erg genieten van de feestmaand.

6) Mijn slaapkamer helemaal op orde brengen
Het is nu een verzamelhok/rommelhok geworden en dat vind ik maar niks. Dus daar moet de bezem doorheen!

7) Alle kookmagazines uitzoeken.
Er ligt een mega stapel, je kent ze wel die gratis magazines uit de supermarkten. Ik neem de tijd niet ze echt door te kijken, maar bewaar ze wel. Ik wil ze allemaal weg gewerkt hebben.

8) Mijn deken afhaken
Bij de vorige post zag je dat het een doel was eraan te beginnen en bij de update dat hij al flink gevorderd is, maar ik hoop hem deze maand af te hebben. Gelukkig is het niet zooooo koud dat ik hem nodig heb, maar het is toch wel lekker en leuk!

9) Bucketlist van de kids in december kunnen afvinken
Elk jaar met de december daily maak ik ook een bucketlist met wat we allemaal kunnen doen qua kerstigs. Knutselen, dingen bezoeken, eten, van alles.

Ik vind dit allemaal wel meer dan genoeg, dus ik laat het hierbij!!! Wat is jouw absolute to do voor december????

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het een heel leuk idee om een to-do list voor jezelf in per maand te maken. Ik vind het een mooi voornemen om daar in 2016 mee te beginnen. Groetjes Sylvia