vrijdag, januari 29, 2016

Project Life week #3

En daar is week 3 al weer! De tijd vliegt en de pagina's vliegen ook mijn handen uit, heerlijk is dat! Ik zit op zondag al foto's uit te zoeken, mijn indeling en tekst te maken en 's avonds print ik alles uit en doe ik het in de hoesjes met de kaartjes erbij, schrijf ik in dit geval mijn teksten op de kaartjes en dan ga ik verder met embellishen. In dit geval waren de kaartjes druk genoeg dus heb ik weinig er aan toegevoegd.
 Ik teken elke week een wit lijntje om de foto's en schrijf de datum erin, maar ik heb inmiddels in paint shop een overlay gemaakt en die ga ik vanaf komende week gebruiken. Weet niet of het sneller is maar het staat wel netter!


Het was deze week erg koud, en het sneeuwde, alleen was dat 's avonds in het donker en heb ik daar geen goede foto van kunnen maken helaas. Ik heb veel Yoga gedaan, gelezen en geleefd. Ik heb deze week helemaal weinig foto's maar heb genoeg tekst.

Mijn kleine boefje en ik! Ik was veel aan het nadenken deze week, vandaar ook veel tekst, niet alleen zichtbaar maar ook achterop de kaartjes staat nog eea geschreven. Ook was eten belangrijk deze week, we aten gezond en lekker en ik heb zondags zelfs uitgebreid gekookt en kregen we eters.
Deze week gebruikte ik de kaartjes van de Inspire Core kit van Becky Higgins. Ik vind het font erg geweldig! De kaartjes zijn mooi en zacht van kleur ook. De teksten waren treffend dus helemaal leuk! Het is dus nu wel gelukt het vrij simpel te houden en weinig embellies omdat de kaartjes erg druk zijn qua bedrukking. Veel klodders, bloemen, figuurtjes en tekst, waardoor er niet veel plek was om nog wat toe te voegen, erg handig voor mij!

Geen opmerkingen: