dinsdag, februari 02, 2016

To do lijst februari

Eerlijk gezegd heb ik voor deze maand niet veel plannen nu ik er zo over na denk. Ik weet niet zo goed wat voor doelen ik zal stellen. Ik heb een aantal spannende dingen voor mij op het programma staan en die vergen vooral mijn aandacht en energie. Verder ben ik bezig met veel yoga, tekenen en schrijven en dat is ook allemaal voor een bepaald doel waar ik nog niks over kan zeggen. Maar goed ik hou van lijstjes dus maak ik er voor deze maand ook een om mezelf op de goede weg te houden!

Doelen februari 2016

1) Foto's van Callen voor de helft in zijn fotoboek verwerken

Ik zag een leuke aanbieding van de fotoservice van Hema voorbij komen en heb de foto's van 2014 tot aan zijn eerste verjaardag besteld en die zijn inmiddels binnen, het zijn er maar 235 dus ik heb wat te doen, ik vraag me af of het allemaal wel in zijn album past.

2) Beginnen aan een groot project voor dé doos voor Annemiek

Ja die omschrijving is lekker vaag he? Mijn lieve vriendinnetje Annemiek en ik maken elk jaar voor elkaar een adventdoos. Die wisselen we live uit of sturen we voor 30 november aan elkaar op. Ik heb het afgelopen jaar niet gedaan gezien financiële struggles, tijd en energie, maar ik ben vastberaden het dit jaar wel te doen. Ik heb bijna alle 24 kadootjes uitgedacht en er zitten een paar grote projecten bij. Ik kan dit natuurlijk niet vertellen want ze leest ook af en toe mijn blog. Maar ik wil dus aan project 1 gaan beginnen!

3) Boeken lezen

Ik heb nu 2 boeken liggen die ik heel graag uit wil lezen. Dat zijn "de 7 spirituele wetten van yoga" en "yoga en gezondheid voor vrouwen". Met name de eerste vind ik heel erg interessant en lees ik graag in, maar het heeft tijd nodig om in te zinken voor ik door lees, dus het gaat niet zo snel.

4) Een pocketletter af hebben en verzenden

Duidelijk toch? Ik heb er 1 liggen die al flink gevorderd is maar nog niet af. Ook nog geen idee hoe hem in te vullen! Maar dat komt vast.

5) Be present

Ik ben vaak in mijn hoofd aanwezig. Ik trek me vaak terug als het zwaar is. Ik loop graag weg als het moeilijk is/word. Ik klap dicht. Nu heb ik best wat spannende dingen op stapel staan deze maand en mijn grootste doel is "be present" in het hier en nu zijn en niet weglopen. Daarmee verwerk je niks, je kropt het alleen maar op. Ik heb een rechtszaak die echt heel erg belangrijk is voor het vervolg van ons leventje. Wat de uitkomst ook is, het wordt accepteren, opstaan en doorgaan. Op welke manier dan ook. Vaag he?

Dit is al meer dan genoeg voor mij de komende maand, dus hier hou ik het even bij!

Geen opmerkingen: